poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pierwsze

W dziejach mojego bloga miało ostatnio miejsce kilka ważnych wydarzeń:)

W candy SzmatkowejKrainyBiedronki (KLIK!) Ania wylosowała mnie do dodatkowej nagrody-niespodzianki:) i jako pierwsza została u mnie na dłużej co jest mi bardzo miłe i mi schlebia:)
Zajrzyjcie do niej koniecznie i zobaczcie jakie kreacje potrafi wyczarować na maszynie:)

Moja pierwsza główna wygrana w candy padła u Eduszki (KLIK!) u której wygrałam ten oto pozytywny torbiszon:


Jest śliczny i na pewno będzie wspaniałym towarzyszem:)

A dziś (po powrocie z wakacji do cywilizacji czyli z małym poślizgiem) dowiedziałam się, że wygrałam swoje pierwsze wyzwanie(!) Zdobyła je ta praca w Chlapanym wyzwaniu PWC


Zamieszczam z dumą mój zwycięski bannerek


i lecę obejrzeć ile ściany pan Majster rozwalił mi w łazience...

Dobrego dnia!

4 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam ponownie:)