czwartek, 29 sierpnia 2013

Biedroneczki są w kropeczki:)

Wakacje się kończą, w powietrzu coraz mocniej czuć jesień, każdy za czymś goni a ja z nimi, na czym cierpi mój blog. To tak gwoli usprawiedliwienia:p

Po powrocie z którejś wycieczki czekała na mnie w domu wspomniana niegdyś niespodzianka ze SzmatkowejKrainyBiedronki. Okazała się ona jeansowym (czy jak to mówi moja Babcia "z teksasu") portfelem wyszywanym w serduszka, na rzep, z czerwonym kropeczkowym wnętrzem. Nie zabrakło również czegoś słodkiego. Niespodzianka słodka, bardzo Ci Aniu za nią dziękuję<3 Wartość portfela podnosi dodatkowo to, że jest recyklingowy, a ja jestem wielką fanką re- i upcyklingu. No i powiedzcie, że nie da się zrobić "coś z niczego":p Wpis o portfelu u Ani KLIK! i mój niespodziankowy portfel:



3 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam ponownie:)