środa, 13 sierpnia 2014

Fanka. Rzecz o książkach i anime.

Jeszcze Wam się do tego nie przyznawałam ale od długiego czasu jestem w mniejszym lub większym natężeniu fanką anime. Mangi właściwie też. No i oczywiście tradycyjnych książek. Ebooka fajnie mieć na wszelki wypadek ale nic nie zastąpi szelestu i zapachu pożółkłych kartek. W zimowe wieczory czytanie to moja ukochana forma spędzania czasu <3
Źródło: http://favim.com/image/454986/

Prowadziłam kiedyś ręcznie uzupełniane listy anime i książek, które chcę przeczytać. Teraz przerzuciłam się na ich wersję elektroniczną. Od kilku lat prowadzę konto na anime-planet (KLIK!) a od dziś również na lubimyczytac (KLIK!).
Na anime-planet, poza odhaczaniem i ocenianiem obejrzanych pozycji, bardzo fajną opcją jest możliwość zaznaczenia tytułu jako "Nie chcę tego obejrzeć" lub "Porzuciłem" czy "Zobaczę innym razem" oraz odhaczenia ilości obejrzanych odcinków.
Źródło: http://tinyurl.com/o8uc74l

Na lubimyczytac najbardziej podoba mi się opcja "Prywatna notatka". Można w niej zawrzeć swoje przemyślenia na temat książki i nikt nie musi ich czytać:)

Z ostatnio obejrzanych anime podobała mi się Emma (KLIK!). Co do książek wykupiłam w zeszłym tygodniu chyba pół antykwariatu i przeczytam wreszcie "Nowe przygody Mikołajka" :)

Źródło: empik.com


A co u Was ostatnio na tapecie:)?

6 komentarzy:

  1. Fanką anime nie jestem, ale mangę czasem rysowałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się zdarzało rysować ale same postaci, nie komiksy:)

      Usuń
  2. ja za dzieciaka uwielbiałam Czarodziejkę z księżyca ;D zdecydowanie moja ulubiona bajka :D a teraz przerzuciłam się na kryminały ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nawet chłopaki ja oglądali:p do Sailorek (i Polonii1!) chyba każdy z naszego pokolenia ma sentyment. Chociaż gdy teraz ją obejrzałam nie dziwię się, że zabraniano mi jej oglądać w dzieciństwie (zbyt histeryczna). Seria Stars z Seiyą <3 Lubię tę piosenkę https://www.youtube.com/watch?v=zvHmA8zJZ6k

      Usuń
  3. Mikołajek to jedna z ulubionych ksiązek mego męża:)))...kiedyś podarowaliśmy jeden za małych tomików memu bratankowi-8latkowi wówczas...i on też przepadł:)))))tak wszystkie Mikołajki zniknęły z naszego domu-tylko Nowe Przygody wróciły po przeczytaniu bo to prezent mój dla męża na rocznice ślubu:)).....no a dwa tygodnie temu z juz 10latkiem i jego 5letnia siostrą byłam w kinie na Mikołajku:)))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam ponownie:)