czwartek, 6 marca 2014

CANDY z okazji nadchodzącej wiosny

Witajcie:)
Nadeszła wiekopomna chwila albowiem Shirohana urządza swoje pierwsze candy! Nagroda będzie skromna, ekologiczna i wiosenna i będzie nią...

Notes!


Prawda, że urokliwy?

Jedyne co musicie zrobić to napisać komentarz pod tym postem (z którego będzie wynikać, że macie ochotę przygarnąć ten notes).
Możecie też umieścić bannerek na swoim blogu lub fb żeby wieść dotarła do innych.
Osoby spoza granic Polski również mile widziane:)
Losowanie odbędzie się 21. marca, w Pierwszy Dzień Wiosny. Wyniki jakoś niedługo po tym...

Czy znajdzie się ktoś chętny:)?

5 komentarzy:

  1. cudny notesik ;D ja bym go chciała ;D banerek umieściłam na pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem tu pierwszy raz, chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością pomarzę o Twoim cudnym notesie.
    Kocham wiosnę, a tymczasem za oknem tak śnieg z deszczem pada, że świata nie widać.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam wiosennie .

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie że się znajdzie :)) - ja na pewno i z miłą chęcią :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,przepiekny ten notes,nie moge sie napatrzec i z wielka przyjemnoscia staje i ja po niego w kolejce.Jak mozna oczywiscie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam ponownie:)