wtorek, 22 października 2013

Czerwony kolaż

Art Piaskownica podrzuciła ciekawy pomysł na fotoGRĘ (KLIK!) Należalo stworzyć mozaikę ze zdjęć, przedstawiających przedmioty, w ktorych przeważa czerwony kolor. Oto moja odpowiedź na wyzwanie:


Pomyślalam o rzeczach, które kojarzą mi się z czerwienią i które szczęśliwie mam w domu:) I tak przed obiektyw poszły czerwone korale, brytyjski autobus czerwony, rumiane jabłuszka i serduszko na patyku. To fragment plastikowego mieszadełka do drinków i wygląda równie fajnie co lizaki - serduszka:)

Już dawno powinnam była się pochwalić, że Bori Bori wylosowało mnie w swoim kolczykowym candy (KLIK!)


Bardzo się cieszę z wylosowanych kolczyków, miałam podobne, które baardzo lubiłam i jeden z nich się zgubił:( Te rekompensują stratę;)

xoxo
Shirohana

3 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam ponownie:)