niedziela, 1 września 2013

O mamo, ale to dobre!

"Takie proste, a takie dobre! Musimy je piec częściej!" - taka była reakcja mojego lubego po skosztowaniu ciasta z przepisu onecheerfulgirl - kawowy przysmak (KLIK!) Słuchajcie, REWELACJA! Odmierzenie i zmieszanie składników zajęło mi ~7min., pieczenie 20min. Razem (stygnięcie) po 40min. delektowałam się pysznym ciastem!






Użyłam oleju, kawy "fusiastej", w miejsce brązowego cukru którego nie miałam poszedł również biały cukier. Skruszyłam jedną czekoladę gorzką 50%. Piekłam w blaszce mniej więcej 20x30cm, przez 20min., na termoobiegu, w piekarniku nagrzanym najpierw do 190C, a potem piekłam w 170C (piekarnik przypala i miewa swoje humory). Pomimo, iż nie trzymałam się ściśle przepisu wyszło cudo, muszę spróbować koniecznie z roztopionym masłem i brązowym cukrem.

Dobrego dnia wszystkim!

4 komentarze:

  1. ciekawie to wygląda lubię kawę i jej zapach wiec musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ciekawie, może wrzuć pełny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam link w treści posta:p ale dam Ci również tutaj:) http://onecheerfulgirl.blogspot.com/2013/08/kawowy-przysmak.html

      :))

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam ponownie:)